Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Activi pe piata muncii!
POSDRU/100/5.1/G/77939
Am aflat pentru voi
03.09.2012

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata
Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare
a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea
atribuirii Contractului de achizitie servicii de arhivare.
Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii de arhivare de la un operator
economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte
componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.
Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare
POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o
perioada de 24 luni.
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”,
in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.
Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi
obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.
Termenul limita de depunere a ofertei este data de 10.09.2012, orele 12.00 la sediul
beneficiarului.
Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/
778681, persoana de contact Alexandru Maxim.

03.09.2012

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata
Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare
a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea
atribuirii Contractului de achizitie servicii de intretinere si reparare echipamente IT.
Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii de intretinere si reparare
echipamente IT de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in
fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.
Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare
POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o
perioada de 24 luni.
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”,
in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.
Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi
obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.
Termenul limita de depunere a ofertei este data de 10.09.2012, orele 12.00 la sediul
beneficiarului.
Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/
778681, persoana de contact Alexandru Maxim.

27.06.2012

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie „brosuri”.

Obiectul contractului consta in achizitionarea de brosuri de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii!”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.

Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 05.07.2012, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/778681, persoana de contact Alexandru  Maxim.

05.04.2012

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie „Produse de birotica si papetarie”.

Obiectul contractului consta in achizitionarea de produse de birotica si papetarie de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.

Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 16.04.2012, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/778681, persoana de contact Alexandru  Maxim.

09.01.2012

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie „servicii inchiriere sala”

Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii inchiriere sala pentru diseminare de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in fisa de date.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 16.01.2012, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/778681, persoana de contact Alexandru  Maxim.

06.10.2011

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL doreste sa inchirieze un spatiu cu destinatia de birouri pentru activitate de sediu echipa implementare proiect de formare profesionala in suprafata de minim 60 mp, ce va dispune de utilitati, inclusiv 2 grupuri sanitare proprii, situat in Municipiul Constanta, pe o perioada de minim 12 luni.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Caietul de sarcini se ridica de la sediul societatii, situat Mun. Constanta, Camin Poarta 2, camera 226-228, tel. 0341/710101, 0722/778681, persoana de contact si relatii suplimentare se obtin de la dl. Alexandru Maxim.

Ofertele se depun la sediul societatii pana in data de 13.10.2011, ora 12.00.

06.10.2011

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL doreste sa inchirieze un spatiu cu destinatia de birouri pentru activitate de management si training personal in suprafata de minim 50 mp, ce va dispune de utilitati, inclusiv grup sanitar propriu, situat in Municipiul Constanta, pe o perioada de minim 12 luni.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.

Caietul de sarcini se ridica de la sediul societatii, situat Mun. Constanta, Camin Poarta 2, camera 226-228, tel. 0341/710101, 0722/778681, persoana de contact si relatii suplimentare se obtin de la dl. Alexandru Maxim.

Ofertele se depun la sediul societatii pana in data de 13.10.2011, ora 12.00.

 

11.07.2011

COMUNICARE REZULTAT PROCEDURA DE ACHIZIŢIE CATRE,

S.C. INSTAL VILA SERV S.R.L.

Constanta, Str. Maior Gheorghe Murea, Nr. Corp C1.

Tel. 0723250727

 

            Prin prezenta va facem cunoscut ca in urma analizei ofertelor depuse la procedura de achiziţii de echipamente (cod CPV: 30213100-8 computere de birou; 30232100-5 imprimanta si trasatoare; 39717200-3 aparate de aer condionat), oferta dumneavoastra a fost delcarata castigatoare la preţul de 17.680,00 lei fără TVA.

Vă invităm in cel mai scurt timp posibil, la sediul societăţii pentru semnarea contractlui.

30.06.2011

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata
Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare
a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea
atribuirii Contractului de achizitie „Diverse instrumente de evaluare si de testare”

Obiectul contractului consta in achizitionarea de „Diverse instrumente de evaluare si de
testare” de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de
date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.
Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare
POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o
perioada de 24 luni.
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”,
in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.
Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi
obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.
Termenul limita de depunere a ofertei este data de 05.07.2011, orele 12.00 la sediul
beneficiarului.
Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/
778681, persoana de contact Alexandru Maxim.

24.06.2011

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie echipamente.

Obiectul contractului consta in achizitionarea de echipamente (ex. calculatoare, imprimanta, aparate aer conditionat) de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii”, implementat pe o perioada de 24 luni.

Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire.

Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 11.07.2011, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul 0341/710101 sau mobil 0722/778681, persoana de contact Alexandru  Maxim.

24.01.2011

SC “Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii contractului de „evenimente” proiect.
Obiectul contractului consta in achizitionarea de produse „evenimente” in cadrul proiectului, de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii!”, implementat pe o perioada de 24 luni. Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 29.01.2011, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

24.01.2011

SC “Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie „Inchiriere sali conferinte de presa, lansare” proiect.
Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii „inchiriere sali conferinte de presa, lansare” proiect, de la un operator economic. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in fisa de date a achizitiei, parte componenta a caietului de sarcini, disponibila la beneficiar.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939, in cadrul proiectului „Activi pe piata muncii!”, implementat pe o perioada de 24 luni.
Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este „pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise in documentatia de atribuire. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 29.01.2011, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

20.12.2010

S.C. Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal S.R.L. doreste sa inchirieze un spatiu cu destinatia de sediu echipa implementare proiect de formare profesionala in suprafata de minim 60 mp, ce va dispune de utilitati, inclusiv 2 grupuri sanitare proprii, situat in Municipiul Constanta, pe o perioada de minim 12 luni cu posibilitate de prelungire pe inca 11 luni. Sursele de finantare sunt asigurate din Fondul Social European si bugetul de stat prin POSDRU. Toate costurile de intretinere si utilitati ale spatiului vor fi in sarcina ofertantului. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut. Caietul de sarcini se ridica de la sediul societatii, situat in Mun. Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel nr. 0241.710101, 0722.708.665, mail florin.serghei@cprp.ro, persoana de contact si relatii suplimentare se obtin de la dl. Florin Serghei, program de lucru 08.00 – 12.00. Ofertele se depun la sediul societatii pana in data de 27.12.2010, ora 11.00.

17.12.2010

SC “Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr.11, bl.A, sc.A, ap.7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010 ), in vederea atribuirii Contractului de achizitie “Servicii de telefonie fixa si internet”.
Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii telefonie fixa si internet pentru sediul din Incinta Port Constanta – Camin poarta 2,pentru perioada 25.12.2010-30.10.2012. Detalierea specificatiilor tehnice se regaseste in caietul de sarcini care va constitui anexa la documentatia pentru ofertanti, disponibila la sediul beneficiarului.

Finantarea contractului de achizitie se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939,in cadrul proiectului “Activi pe piata muncii”. Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este “pretul cel mai scazut”, in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale stabilite. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este 22.12.2010, orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

17.12.2010

SC “Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr.11, bl.A, sc.A, ap.7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010) in vederea atribuirii Contractului de achizitie produse de birotica si papetarie.
Obiectul contractului este achizitionarea de birotica si papetarie de la un operator economic. Specificatiile tehnice se gasesc in caietul de sarcini, anexa la documentatia pentru ofertanti disponibila la beneficiar.

Finantarea se realizeaza prin intermediul contractului de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939 in cadrul proiectului Activi pe piata muncii. Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este data de 22.12.2010 orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

17.12.2010

SC “Consultanta Profesionala si Recrutarede Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr.11, bl.A, sc.A, ap.7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010) in vederea atribuirii Contractului de achizitie echipamente de calcul, periferice si mobilier.
Obiectul contractului este achizitionarea de echipamente de calcul echipamente periferice si mobilier de la un operator economic. Specificatiile tehnice se gasesc in caietul de sarcini care este anexa la documentatia pentru ofertanti disponibila la beneficiar.

Finantarea se realizeaza prin contractul de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939 in cadrul proiectului “Activi pe piata muncii”. Criteriul de atribuire aplicat este pretul cel mai scazut in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale descrise. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este 22.12.2010 orele 12.00 la sediul beneficiarului.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

17.12.2010

SC “Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal” SRL, cu sediul in Constanta, Piata Ovidiu nr.11, bl.A, sc.A, ap.7, tel. (0341) 710 101, anunta initierea procedurii de cercetare a pietei – studiu de piata (conform Instructiune AMPOSDRU nr.26/31.08.2010), in vederea atribuirii Contractului de achizitie “Servicii de informare si publicitate”.
Obiectul contractului este achizitionarea de servicii de informare si publicitate de la un operator economic. Specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini anexa la documentatia pentru ofertanti disponibila la beneficiar.

Finantarea se face prin contractul de finantare POSDRU/100/5.1/G/77939 in cadrul proiectului “Activi pe piata muncii”. Criteriul de atribuire aplicat este pretul cel mai scazut in conditiile respectarii criteriilor tehnice minimale stabilite. Documentatia de atribuire aferenta contractului, in baza careia trebuie elaborata oferta poate fi obtinuta gratuit, direct de la sediul beneficiarului.

Termenul limita de depunere a ofertei este 22.12.2010, orele 12.00 la beneficiar.

Relatii suplimentare si clarificari se pot obtine la telefonul (0341) 710 101 sau (0722) 778 681. Persoana de contact este Alexandru Maxim.

27.11.2010

SC Consultanta Profesionala si Recrutare de Personal SRL dorein ste sa inchirieze un spatiu cu destinatia de birouri pentru activitate de management si training personal in suprafata de minim 50 mp, ce va dispune de utilitati, inclusiv grup sanitar propriu, situat in Municipiul Constanta, pe o perioada de minim 12 luni cu posibilitate de prelungire pe inca 11 luni, sursele de finantare sunt asigurate din Fondul Social European si bugetul de stat prin POSDRU. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut. Caietul de sarcini se ridica de la sediul societatii, situat Mun. Constanta, Piata Ovidiu nr. 11, bl. A, sc. A, ap. 7, tel. 0341/710101, 0722.708.665, mail florin.serghei@cprp.ro, persoana de contact si relatii suplimentare se obtin de la dl. Florin Serghei, program de lucru 08.00 – 12.00. Ofertele se depun la sediul societatii pana in data de 06.12.2010, ora 11.00.

Anunturi publicitare
ANUNT PUBLICITAR03.09.2012
ANUNT PUBLICITAR03.09.2012
ANUNT PUBLICITAR27.06.2012
ANUNT PUBLICITAR05.04.2012
ANUNT PUBLICITAR09.01.2012
ANUNT PUBLICITAR06.10.2011
ANUNT PUBLICITAR06.10.2011
Comunicare rezultat procedura de achizitie11.07.2011
ANUNT PUBLICITAR30.06.2011
ANUNT PUBLICITAR24.06.2011